martes, 15 de septiembre de 2009

CONCURS DE FOTOGRAFIA DE BOLETS. ASSOCIACIÓ AMICS DE LA MICOLOGIA D´ESPLUGUES.

Enguany els amics de la micologia de esplugues fan un concurs de fotografia de bolets i també un curs de micologia bàsica molt interessant.
Jo personalment i per temes de horaris no puc fer el curset, però si que no puc deixar de participar en el concurs de fotos una de mis grans aficions.
Presento cinc fotos, quatre que estan mes a baix publicades i una altra que tinc en diapositiva.
La diapositiva es de un bolet una mica rar de nom científic Pleurotus leonidus , es un bolet petit que sur sobre les suredes, en llocs mes ve a prop del mar, en sols silicis, el baret es de un color groc molt bonic de aquí el ve el nom de leonidus, jo aquell dia anava buscant Amanites caesareas un bolet que m´agrada molt.





Un trofeu.
En la foto apareix la meva filla Alicia amb una Macrolepiota procera en el camí de Can Canyamars al corredor.


Porta la cesta plena.
La foto fou presa el mateix dia uns moments abans.


Cistellet de Reigs.
Aquesta foto la vaig fer a la exposició micologica de Seva.




Una exposició improvisada (amb ous).
La foto la vaig fer a Berga al Pla de Puigventós (Rasos de Peguera), en el marc del concurs de bolets i festa del bolet que es fa cada any el primer diumenge d´octubre.





No hay comentarios:

Publicar un comentario